16 november 2010

Studies

Vanaf vrijdag zal ik officieel een PDT-student zijn. Vrijdag bespreek ik samen met de opleidingscoördinator welke vakken ik dit jaar doe en welke ik meeneem naar volgend jaar.
De examens in december en januari laat ik in elk geval vallen, samen met nog een paar vakken op het einde van het academiejaar.
Op die manier kan ik normaal gezien de 2 jaar die ik nog moet doen, spreiden over 3 jaar. Het laatste jaar zal dan vooral een stage/thesisjaar worden met een paar vakken erbij. De 90 studiepunten die ik nog moet doen, worden zo mooi verspreid en dan doe ik elk jaar 30 studiepunten in plaats van 45.

Ik ga wel het inhaalexamen doen begin februari en zal dan waarschijnlijk tweede zit hebben voor het vak van nu vrijdag. Ook het stageverslag dat normaal moet afzijn tegen eind november moet ik nog proberen verder afwerken.

Geen opmerkingen: