14 juni 2011

Blue Cthulhu.

Op vraag van mijn schoonzus heb ik nog een Cthulhu'tje gehaakt.




Deze keer heb ik, in tegenstelling tot het groene exemplaar, mijn instructies beter gevolgd en daardoor heeft deze veel grotere vleugels. Ook heb ik ervoor gezorgd dat het haakwerk veel steviger is waardoor een minder "gaatjes" zijn waar vulling door kan piepen.
De oogjes ben ik speciaal gaan halen. Een blauwe cthulhu met bruine ogen leek me wat vreemd.


My sister-in-law asked me to crochet a new cthulhu. I followed the instructions better than with my first attempt. The result are much larger wings. I also made sure I crocheted somewhat firmer so there are less little holes where you can see the stuffing.
The eyes were bought in a toyshop. I thought that blue eyes would look better on a blue cthulhu.

4 opmerkingen:

King in Yellow zei

Met zus nog een volgster van 'zijne gruwelijke tentakeligheid'... Ia Cthulhu F'tagn :-)

Anoniem zei

ik wil dat ook !!!!

Janina Modaal zei

Amai, je wordt echt wel een kei in dat haken he! Dat ziet er zo ongelooflijk moeilijk uit!

anneke zei

ik vind het super super super super super super super super super!!!
aja, super schoon hé