12 april 2009

stokjes

Ik heb dat van die stokjes eigenlijk nog steeds niet goed begrepen. Alleen het laatste zinnetje over die spontane bloginspiratie :-)
Hierbij doe ik dus ook eens een poging om een stokje op te rapen.

where is your phone? ergens op de tafel zo tussen de cursussen, schrijfgerief, laptop en muizenvanger 2. We hebben wel een gsm-houdertje, maar ja, dat wordt bedroevend weinig gebruikt.
your hair? Donderblond tot lichtbruin. Dit jaar voor de eerste keer een kleurmousse gebruikt en het kleurtje mocht er wel wezen. Het had er uit moeten gewassen zijn na een week, maar na enkele weken was er nog steeds een schijn te zien. Ik heb nog een kleurbeurt staan, maar weet nog niet goed wanneer ik het nog eens ga doen.
mother? Wast, voedt en verzorgt de ouden van dagen die liefst van al terug zouden lopen naar het verleden waardoor de deur van de verzorgingsgang altijd op slot zit.
father? werkt druk thuis op zijn bureau, op zijn werk, in de trein richting Brussel, in de toekomstige woonst van mijn broer-schoonzus-eerste kindje en in die van ons als we het vragen.
food? kaas, champignons, asperges, chocolade, cakejes,....mmmm ik begin al te kwijlen bij het denken aan eten...daarnet nog een donut met suiker.
dream last night? geen idee, ik onthoudt mijn dromen zelden. De komende nacht waarschijnlijk examens-stress-dromen.
drink? thee, melk met een beetje koffie, Duvel,....een beetje vanalles eigenlijk, geen echte favorieten. De laatste tijd onder invloed van de echtgenoot sippen we ook al eens aan een whisky.
goal? goh, niet echt. Binnen 2,5 jaar in het bezit zijn van een diploma misschien?
room you're in? living.
hobby? veel te veel om te kunnen combineren met werk en studie.
fear? Oud en afhankelijk worden, in die combinatie.
where were you last night? in de zetel, aan het haken onder een lamp die veel te fel was en continue in de echtgenoot z'n ogen scheen als ik me bewoog. Het haaksel is niet goed gelukt. Toen het af was, kwam ik tot de constatatie dat ik de uitleg niet goed gevolgd had en st. had gehaakt waar het v. moesten zijn :-). Vanavond tweede poging.
something you're not? op mijn gemak bij mensen die willen dat ik praat, maar niet zeggen waarover het moet gaan. Je weet wel: het type "schoon weer" babbels.
muffins? http://www.candycakes.com/ de beste die er te vinden zijn, duur, mooi en nog niet te verschepen tot in België.
item of your wishlist? een volledig afgewerkt huis en nog een kat?
Where did you grow up? Laarne, Lovendegem (3 verschillende huizen) en tegelijkertijd Aalst.
Last thing you did? poging om te studeren en steeds weer afgeleid worden door internet....
what are you wearing? kleren.
your TV? veel te grote LCD, met mooi beeld, maar voor mij was kleiner ook al groot genoeg.
pets? 1 hond, 2 katten, 2 kippen en een hele reeks vogeltjes die eten komen halen in de tuin.
friends? 2, niet te veel en niet te weinig. daarnaast nog een bende kennissen die volgens facebook vrienden (zouden) zijn, maar die reken ik niet tot vrienden, want wat zijn vrienden...
your life? Veel te druk en me steeds afvragend waar ik aan begonnen ben. Ik ben echter van het type: opgeven is toegeven dat ik het niet kan, dus dat doen we dan maar niet hè.
your mood? hangt af van het uur en tijdstip in de maand. meestal moody 's morgens voor 9 uur, best gezellig eens ik goed wakker ben.
missing someone? neen.
vehicle? Citroën Berlingo, makkelijk om in en uit te stappen.
something your not wearing? juwelen.
favourite store? Candy Cakes in London. Winkeltjes waar ze klassieke beren verkopen, type Steiff, De Poort in Gent om dan fier op mezelf te zijn als ik met lege handen buiten gegaan ben ipv met volle zakken.
favourite colour? paars en framboosroze.
when did you laughed last? gisteren.
when did you last cry? geen idee, maar bij elke film/boek kruipt er wel een krop in mijn keel.
your best friend? woont en werkt veel te ver, allebei, aangezien het er maar 2 zijn.
your favourite place? een plaats met veel groen, geen naaldbomen, liefst veel gras en loofbomen, beestjes, zonnetje dat warm genoeg schijnt maar niet tot puffens toe en stille natuurgeluiden, geen brommende auto's, treinen of radio's op de achtergrond.
facebook? af en toe, niet veel. wat heb je er eigenlijk aan?
favourite place to eat? Ik doe niet moeilijk zolang het eten maar goed is en daar doe ik ook niet moeilijk over, maar mijn mede-eters moeten wel een minimum aan tafelmanieren hebben: geen geslurp, geboer, geen ellebogen in andermans bord, weten waarvoor een servet dient, opeten wat ze krijgen en niet vies zijn van vanalles en nog wat.

1 opmerking:

Dodo zei

Leuke antwoorden! :]