16 mei 2011

Vroege haaksels.

Toen ik startte met haken, begon ik na de obligatoire lapjes direct met beestjes.
De eerste probeersels vond ik heel erg goed, maar zitten nu eigenlijk al maanden in een doos.
We hebben ze dit weekend nog eens uit de doos gehaald om te fotograferen zodat ik ze op de blog kan zetten.


Haken doe ik graag, maar alles aaneen naaien vind ik heel wat minder leuk. Meestal blijven de aparte deeltjes dan ook een tijdje liggen voor ze aan elkaar gezet worden.
Vooral het beertje heeft heel lang liggen wachten tot ik de juiste knoopjes en oogjes had. De neus heb ik geborduurd en ook dat was een hele uitdaging die pas na 5-6 keer proberen gelukt was.

3 opmerkingen:

King in Yellow zei

Schooooon beestjes, vooral de kip en natuurlijk...de beer ;-)

Janina Modaal zei

Dat kipke blijft zo tof he :).

stekelbees zei

wanneer gaat je winkeltje open ???