23 augustus 2009

de Harry Potter-rage is voorbij, maar niet voor mij


Zoals jullie wel weten ben ik steeds op zoek naar leuke hebbedingen van Harry Potter. Voor al wie nu smalend gaat lachen, zou ik zeggen: lees de boeken allemaal eens in de originele taal en kijk dan of je ze nog steeds zo kinderachtig vindt.

De rage is hier al lang voorbij en dus zoek ik op elke rommelmarkt naar leuke dingen die verkocht worden door onwetende ouders die het speelgoed van hun kinderen kwijt willen.

Enkele jaren geleden heb ik zo de hand kunnen leggen op 2 doosjes Lego waar uiteindelijk 3 sets in bleken te zitten voor een luttele 2€. Wat die onwetende ouders niet weten, is dat die sets eigenlijk al snel meer dan 50£ waard zijn voor de echte verzamelaars die bereid zijn veel geld uit te geven (een groep waar ik dus niet bij hoor :-) )

2 opmerkingen:

Faajp zei

Nu nog 'Hogwarts' voor 0.50€ en de 'Hogwart Express' voor 0.10€. Meer zou ik echt niet gaan ;-)

Kaasmuis zei

haha, leuk, moest dat lukken dan zou ik echt wel de "Lego-Harry Potter-deal van de eeuw" doen :-)