5 juli 2010

Taart

Een tijdje geleden liet ik weten dat ik mij eens ging bezighouden met rolfondant. Het resultaat mocht er zijn. Ik had gedacht een nieuwe hobby gevonden te hebben, maar eigenlijk was het toch vooral de echtgenoot die zich enorm geamuseerd heeft. Mijn bijdrage beperkte zich tot het effectieve bakken en het zetten van de toefjes op de taart. De echtgenoot heeft rolfondant gekneed, gekleurd, uitgerold en met mijn hulp op de taart gelegd. Daarna sloeg hij aan het boetseren met marsepein en rolfondant. Met het overschotje gele fondant en wat rode kleurstof wou hij een rosse poes maken. Het resultaat was nogal rozig, waardoor de poes wat op een varkentje lijkt, maar al bij al toch een verdienstelijke eerste poging.

2 opmerkingen:

Janina Modaal zei

En lekker dat dat was!

Anoniem zei

allé een rosse poes !!! dat is lijk de onze
en kan de dat dan werkelijk opeten ? iets zo mooi