15 oktober 2010

Harry Potter

Naar aanleiding van de laatste film die binnenkort uitkomt in de bioscoop, brengt Lego opnieuw een aantal speelsets uit van Harry Potter.

Iedereen weet dat ik fan ben en op een rommelmarkt 3 minispeelsets op de kop heb kunnen tikken voor een schamel bedrag.
Sindsdien heb ik jammer genoeg nooit meer HP-lego gevonden op de rommelmarkt.

Op ebay en co is echter wel heel veel te vinden aan schandalige prijzen.
Blijkbaar zijn er altijd mensen bereid om 500£ uit te geven aan een legobouwdoos van Hogwarts. Ik daarentegen niet en bij deze heb ik dan maar besloten om mezelf een doos cadeau te doen aan de gewone winkelprijs.



Stiekem hoop ik natuurlijk dat er volgende zomer op de rommelmarkten weer wat lego zal te vinden zijn :-).

1 opmerking:

Faajp zei

Vogend rommelmarktseizoen: Lego Hogwarts aan... 5€ ? We gaan in ieder geval weer op zoek :-D